OFERTA
na rok szkolny 2017/2018
w zakresie grupowych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej realizowanych w szkołach
GRUPOWE FORMY PRACY Z MŁODZIEŻĄ
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
1. |
Stres, jak na mnie wpływa i jak sobie
|
1 godz. |
Psycholog |
2. |
Cyberprzemoc, fonoholizm – |
1 godz. |
Psycholog |
3. |
Nie przegraj – |
1 godz. |
Psycholog |
4. |
Motywowanie do nauki |
1 godz. |
Pedagog |
5. |
Kompetencje i umiejętności absolwentów a wymagania stawiane przez pracodawcę |
1 godz. |
Pedagog |
6. |
Jak efektywnie się uczyć ? |
1 godz. |
Pedagog |
7. |
U progu wejścia na rynek pracy |
1 godz. |
Pedagog |
8. |
Moje preferencje zawodowe |
1 godz. |
Pedagog |
9. |
Moje mocne i słabe strony |
1 godz. |
Pedagog |
10. |
Ciąża i alkohol |
1 godz. |
Pedagog |
11. |
Męskość/kobiecość – trudny wiek dojrzewania |
1 godz. |
Psycholog |
GRUPOWE FORMY PRACY Z RODZICAMI
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
1. |
Problemy okresu dorastania |
45 min |
Psycholog |
2. |
Jak wspierać nasze dzieci w wyborze drogi zawodowej ? |
45 min |
Pedagog |
3. |
Porozumiewanie bez przemocy |
1 godz. |
Psycholog |
4. |
Cyberprzemoc, fonoholizm – zagrożenia wirtualnej rzeczywistości |
1 godz. |
Psycholog |
5. |
Autodestrukcja |
1 godz. |
Psycholog |
GRUPOWE FORMY PRACY Z NAUCZYCIELAMI
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
1. |
Nauczyciel jako osoba znacząca dla uczniów |
1,5-2 godz. |
Pedagog |
2. |
Zagrożenie niedostosowaniem społecznym |
1 godz. |
Pedagog |
3. |
Karać, czy wyciągać konsekwencje ? |
1 godz. |
Psycholog |
4. |
Porozumiewanie bez przemocy |
1 godz. |
Psycholog |
5. |
Autodestrukcja |
1 godz. |
Psycholog |
6. |
Cyberprzemoc, fonoholizm – zagrożenia wirtualnej rzeczywistości |
1 godz. |
Psycholog |
7. |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna |
1 godz. |
Dyrektor, psycholog Dorota |