OFERTA
na rok szkolny 2017/2018
w zakresie grupowych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej realizowanych w szkołach
GRUPOWE FORMY PRACY Z UCZNIAMI
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
1. |
Rozwijanie inteligencji emocjonalnej - radzenie sobie ze złością klasy IV |
2 godz. |
Psycholog Pedagog |
2. |
Jak zaplanować swój czas na naukę |
1 godz. |
Pedagog |
3. |
Internet- mój przyjaciel czy wróg? |
1 godz. |
Pedagog |
4. |
Czy moje szczęście zależy od alkoholu, narkotyków? |
1 godz. |
Pedagog |
5. |
Stres, jak na mnie wpływa i jak sobie z nim radzę |
1 godz. |
Psycholog |
6. |
Cyberprzemoc, fonoholizm – zagrożenia wirtualnej rzeczywistości |
1 godz. |
Psycholog |
7. |
Nie przegraj – profilaktyka zachowań ryzykownych |
1 godz. |
Psycholog |
8. |
Kim chcę być i do czego dążę |
1 godz. |
Pedagog |
GRUPOWE FORMY PRACY Z RODZICAMI
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
1. |
Jak skutecznie motywować moje dziecko do nauki? |
1 godz. |
Pedagog |
2. |
Problemy okresu dorastania |
1 godz. |
Pedagog |
3. |
Internet- osiągnięcie cywilizacji czy zagrożenie dla naszych dzieci? |
1 godz. |
Pedagog |
4. |
Jak wspierać dziecko w nauce? |
1 godz. |
Pedagog |
5. |
Rodzic najważniejszym wychowawcą |
1 godz.
|
Pedagog |
6. |
Rozwój zainteresowań i uzdolnień |
1 godz.
|
Pedagog |
7. |
Jak pomóc dziecku rozpoczynającemu naukę w klasie IV? |
1 godz. |
Psycholog |
8. |
Mamo, tato, jestem uczniem! Siedmiolatek w progach szkoły |
1 godz. |
Psycholog |
9. |
Jak pomóc dziecku w domu w nauce czytania ze zrozumieniem ? |
1 godz. |
Pedagog |
10. |
Organizacja czasu wolnego dzieci |
1/2 godz. |
Pedagog |
11. |
Jak egzekwować obowiązki u dziecka? |
1 godz. |
Pedagog |
12. |
Jak rozmawiać z dzieckiem na trudne tematy? |
1 godz. |
Pedagog |
13. |
Karać, czy wyciągać konsekwencje ? |
1 godz. |
Psycholog Katarzyna Kędzierska |
14. |
Porozumiewanie bez przemocy wg M. Rosenberga |
1 godz. |
Psycholog |
15. |
Cyberprzemoc, fonoholizm – zagrożenia wirtualnej rzeczywistości |
1 godz. |
Psycholog |
16. |
Autodestrukcja |
1 godz. |
Psycholog |
17. |
Estetyczne plastrowanie – |
1 godz. |
Logopeda |
GRUPOWE FORMY PRACY Z NAUCZYCIELAMI
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
|
1. |
Jak interpretować opinie/orzeczenia? |
2 godz. |
Pedagog |
|
2. |
Jak pracować z dzieckiem rozpoczynającym naukę w klasie IV z uwzględnieniem potrzeb rozwojowych ? |
1 godz. |
Psycholog |
|
3. |
Zasady współpracy szkoły z domem rodzinnym |
1,5 godz. |
Pedagog |
|
4. |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w kontekście regulacji prawnych |
2 godz. |
Psycholog |
|
5. |
Nauczyciel jako osoba znacząca dla uczniów |
1,5 godz. |
Pedagog |
|
6. |
Pozyskiwanie rodzica jako partnera do współdziałania celem wspierania rozwoju dziecka |
1 godz.
|
Pedagog |
|
7. |
Szkolne gry uczniów - jak sobie z nimi radzić? |
1 godz.
|
Pedagog |
|
8. |
Zaburzenia przetwarzania słuchowego jedną z przyczyn trudności w nauce |
1 godz.
|
Logopeda/pedagog |
|
9. |
Uczeń z uszkodzonym wzrokiem w szkole masowej |
1 godz. |
Logopeda/pedagog |
|
10. |
Karać, czy wyciągać konsekwencje? |
1 godz. |
Psycholog |
|
11. |
Porozumiewanie bez przemocy wg M. Rosenberga |
1 godz. |
Psycholog |
|
12. |
Autodestrukcja |
1 godz. |
Psycholog |
|
13. |
Interwencja w przypadku krzywdzenia dzieci |
1 godz. |
Psycholog Agnieszka Grzeszczak |
|
14. |
Cyberprzemoc, fonoholizm – zagrożenia wirtualnej rzeczywistości |
1 godz. |
Psycholog Agnieszka Grzeszczak |
|
15. |
|
1 godz. |
Logopeda |
|
16. |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w kontekście regulacji prawnych |
1 godz. |
Dyrektor, psycholog |